Salı, Mart 10

ARZULAMAK VE İSTEMEK ÜZERİNE BİR HİKAYE



  Evet başlık da belirttiğim yapmak istediklerimiz, sahip olmayı arzuladıklarımız için  sadece çok istemek, çok arzu etmek yeterlidir.
resim yapmaya karar verdiyseniz tabi sadece ben resim yapmayı çok arzu ediyorum...çok istiyorum demeniz yeterli değil......
çok çalışmanız da gerekiyor....


tabi çok arzu etmek, istemek dediğimde aklıma gelen bir yaşanmış hikayeyi  sizinle paylaşmak istedim....

Genç kızımız marka bir saat almak istiyor tabi parası yeterli gelmiyor....
arkadaşı bir şeyi çok istersen sahip olabilirsin diyerek yöntemini anlatıyor.
her gün arzuladığın saate bakmaya git ve onu ne kadar istediğini düşün, saatin resimlerini odana as her gün resimlere bak ve onu ne kadar çok istediğini düşün der..... ve kızımız bunu uygular ve iki ay sonra saate sahip olur....
NASIL MI?


 
Saati satan mağazanın sahibiyle evlenmişler....






Tabi bu resim yapmak için sadece arzulamak  yeterli değil, çok çalışmak da gerekiyor...ben resim yapmayı arzu eden her kişide yetenek olduğuna inanıyorum.....tabi bazı çok özel yetenekler hariç....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder